Trzy kolejne sneak peeki z 5x17

Hanna: Cześć, wczesniej słyszałam jak rozmawiałaś przez telefon. Czy to był Ted?
Ashley: Tak
Hanna: Jak poszło?
Ashley: Był wyrozumiały. Wytłumaczyłam mu jak się czułam po pierwszym małżeństwie i że nie jest łatwe powiedzieć znowu 'tak'
Hanna: Powiedziałaś mu o Jasonie?
Ashley: Nie. I zdecydowałam nie mówić.
Hanna: Mamo, zeszłego wieczoru twierdziłaś że zasługuje na prawdę
Ashley: (...)
Hanna: To będzie gorsze jeśli dowie się od kogoś innego
Ashley: Inni ludzie którzy o tym wiedzą to ty i Jason. I ufam wam obojgu, że zachowacie to dla siebie.
Hanna: Po prostu czuję
Ashley: Wystarczy Hanna, Jeśli naprawdę chcesz pomóc to zapomnij że to się wydarzyło...okej?
Właśnie to próbuje robić. (...) Do zobaczenia na kolacji.

Ezra: (...) Czy wszystko w porządku?
Aria: Tak, wszystko w porządku. Ja chciałam tylko...
Chciałam ci powiedzieć że dostałam się do Tamladge
Ezra: To świetna wiadomość! Myślę że Jackie nie odrzuciła każdego zgłoszenia.
Aria, Tamlade to bardzo dobra szkoła i jest to (...) na Jackie. 
(...)
Aria: Nie, nie była
Ezra: Słuchaj, jestem bardzo szczęśliwy że mi powiedziałaś i przepraszam ale muszę wracać do pracy. Ale będziemy świętować wieczorem...dobrze?
Aria: Okej
Ezra: Okej, świetnie

LINK NA KOMÓRKI
Ashley: (ok nie wiem jak to przetłumaczyć ale mówi o pracy, kontraktach itp)
Jason: Nie musisz tego robić
Ashley: Czego?
Jason: (...) tego co stało się tamtej nocy
Ashley: Tak muszę
Jason: Słuchaj, dla mnie było to niespodziewane ale myślę że niespodziewane rzeczy aktualnie są dobre w moim życiu
Ashley: Jason, spotykam się z kimś i jest to poważne
Jason: Jak bardzo?
Ashley: Wystarczająco serio bo wczoraj mi się oświadczył
Jason: To jest poważne
Ashley: Nie było go przez 3 miesiące i (...). Byłam samotna
Jason: Wiem jak to jest
Ashley: To byłoby w porządku (...)
Jason: Tak, rozumiem (tutaj też mam problem z dokładnym przetłumaczeniem ale Jason mówi o której Ashley może zabrać swoje rzeczy z biura)
Ashley: Dziękuje

Nie mam paru kwestii gdyż było mi ciężko zrozumieć.
Jeśli wyłapaliście to napiszcie co waszym zdaniem powinno być po polsku lub co jest po angielsku :)
A tak właściwie co sądzicie o tych scenach?
Mnie one bardzo ciekawią, zwłaszcza scena Ezrii i Ashley/Jason :D
Zostawcie coś po sobie! ;)

Udostępnij:

0 komentarze

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...