Maraton z Pretty Little Liars - ONLINE

Mamy wtorek. Już za parę godzin zostanie wyemitowany odcinek 5x12 czyli Letni Finał.
Ale stacja ABC Family postanowiła obdarować fanów maratonem z naszym serialem!

TŁUMACZENIE
Fantastyczna wiadomość Kłamczuchy/Kłamcy!
Maraton PLL rozpocznie się o 12. Zaczniemy z 5x04
a skończymy z 5x12 - o 8 (o 20)

U nas wyglądać to będzie trochę inaczej ze względu na różnice czasu oczywiście.
U nas maraton rozpocznie się o godzinie 18 a potrwa do 2 w nocy (w środę).
Cieszycie się? Kto z was będzie oglądał cały maraton na żywo?
A kto tylko Letni Finał?
U nas na pewno 3 osoby z bloga będą oglądały cały maraton.
Zapraszamy do dyskusji na naszym ASKU - klik oraz na blogowym czacie.

Ale czas na linki do liva!




Czekamy na was i wasze opinię na asku i czacie ;)

~Ann

Udostępnij:

14 komentarze

  1. To będzie dzisiaj? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja będę tylko finałowy oglądać bo nie mogę się doczekać <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie będę brała udziału w maratonie, bo wolę sobie oglądnąć odcinki z napisami na zalukaj :D A na finałowy poczekam do środy wieczór. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko będzie po angielsku?? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. czyli mararton tzn, ze od poczatku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie tylko od 5x04 bo jakby było od początku to w USA musiałby zacząć się o 9 ;)

      Usuń
  6. Zaczęłam oglądać, ale stwierdziłam, że to bez sensu, bo wiem co się wydarzy, a o 2 nie mogę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja sobie obejrzę 5x05 teraz to tylko słucham ;)
      a tak to czekam na 5x12 bo ja akurat mogę ;)
      ale jutro na pewno obejrzysz :)

      Usuń
  7. O kt zacznie się finał? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy, któraś strona działa na telefonie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nw - trzeba próbować ale nawet jak tak to będzie to ciężkie do oglądania bo reklamy wyskakują co jakiś czas a są małe krzyżyki do ich zamknięcia

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...